סגנית השר מבטיחה: "לא ניתן לרפורמה להיקבר"

    מהדורת הבוקר No Comments on סגנית השר מבטיחה: "לא ניתן לרפורמה להיקבר"

    סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר במהדורת הבוקר: "נעמוד על זה שהרפורמה תהיה, גם אם לא הכל בבת אחת. זאת רפורמה קריטית. לא ניתן לרפורמה להיקבר" | על יוקר המחיה: "עובדים על זה לילות כימים"

    9:08
    05.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on עוד השבוע: הממשלה תפרסם את תזכיר חוק הגיוס הדרמטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגנית שר האוצר, ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית), שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחסה לבחירת נציגי הכנסת לוועדה לבחירת שופטים, שתתקיים מחר: "אנחנו רוצים הסכמה רחבה ולכן אם תהיה כזו ניתן נציג לאופוזיציה. בהנחה שלא תהיה כמובן שנצביע בעד שני נציגים לקואליציה. גם גנץ עצמו כשישב בממשלה ביקש שיהיו שני נציגי קואליציה בוועדה לבחירת שופטים. אנחנו מקווים שראש הממשלה יגיע להחלטה הנכונה. לא ניתן למיעוט להשתלט על הרוב".

    היא הבטיחה: "נעמוד על זה שהרפורמה תהיה, גם אם לא הכל בבת אחת. זאת רפורמה קריטית. לא ניתן לרפורמה להיקבר. נדאג לתיקון במערכת המשפט כי במצב הנוכחי אי אפשר להמשיך".

    על יוקר המחיה: "זו האחריות שלנו ואנחנו עובדים על זה לילות כימים. לחלק מהמהלכים יש תוצאות מיידיות כמו חינוך לגיל הרך ותוספת נקודות זיכוי. לא מעט תהליכים הם יותר ארוכי טווח. קיבלנו המון דברים בירושה ובלתי אפשרי לתקן הכל ביום אחד. כל העולם נמצא באותה בעיה. יש כאן גם גורמים פנימיים וגם חיצוניים. אנחנו עושים כל שלאל ידנו".

    על הבחירות לרבנות הראשית: "אנחנו מתואמים עם הקואליציה. אנחנו בהחלט רוצים לבחירת להביא רב ציוני דתי לרבנות הראשית".



    0 תגובות